Tomato Vision отваря врати в Нидерландия

Зеленчукови семена
Miroslav Angelov
Мирослав Ангелов
Маркетинг Мениджър Зеленчукови семена
  • Нова модерна оранжерия, която да гарантира по-бързото въвеждане на нови висококачествени хибриди
  • Инвестиция в укрепването на Синджента като лидер в динамичния пазар
  • Виртуално откриване: посетителите ще изживеят пътуването от разстояние

Синджнета открива нов демонстрационен център, с който променя методите в селекцията на домати и отговаря на бъдещите пазарни нужди.

Селектиране на доматите на бъдещето

Само година след началото на проекта, съоръжението за научноизследователска дейност и маркетинг, Tomato Vision, отворя врати през месец май в Маасланд, Нидерландия. Центърът представлява високотехнологична оранжерия, разположена на 14 000 м², където 800 уникални нови хибрида са тествани и подбрани за специфични нужди на пазара, като се използват ултра модерни и традиционни технологии за селекция. Оранжерията е проектирана да имитира реалните условия при производителите, като предлага различни секции на осветеност и пълен контрол на климата. Специална площ от 1500 м² е отворена за посетители, където могат да получат уникален поглед върху предстоящите нововъведения, заедно с по-задълбочено разбиране на цялото активно портфолио на Синджента. Tomato Vision е платформа за комуникация и изграждане на връзки с клиентите, за да се идентифицират техните нужди. Рууд Каагман, глобален ръководител на отдела за домати в Синджента, казва: „Искаме да разработим хибриди, които наистина да отговарят на нуждите на производителите и клиентите. Чрез създаването на тази връзка между нашите селекциониери и пазара, ние успяваме да доставим специфични продукти, отговарящи на всеки детайл.“

 

Дигитални възможности

Пандемията предизвика от Covid-19 показа как дигиталните комуникации могат да преодолеят физическите ограничения. Затова, откриването на Tomato Vision ще бъде онлайн. „Това прекрасно съоръбение ще достигне до нашите клиенти и партньори по цял свят. Разбира се, бихме искали да приветстваме нашите посетители възможно най-скоро, но засега можем да ви покажем Tomato Vision на вашите устройства, където и да сте! “, казва Рууд Каагман.

Условията на хигиена и биосигурност вече поставят предизвикателства в достъпа до оранжериите и настоящият контекст затруднява всяка среща в личен план. Използвайки съвременните възможности за дигитална комуникация, ние искаме да взаимодействаме с нашите посетители и да им предоставим запомнящо се изживяване в Tomato Vision.

 

Домати от концепцията до трапезата

Портфолиото от домати на Синджента е широко разнообразно в резултат на повече от 20 програми за селекция по цял свят. Ние предлагаме хибриди в повече от 20 сегмента за различните видове оранжерийно производство. Tomato Vision кани посетителите на пътешествие от концепцията за селекция до включването на вкусните домати в менюто ни. Така нашето портфолио и програми за селекция стават по-разбираеми и позволяват на производителите и партньорите във веригата на доставките да обменят знания, идеи и очаквания. Това ще повлияе на бъдещото развитие в отглеждането на домати, ще насърчи сътрудничеството между страните и в крайна сметка ще подобри бизнеса с домати за всички.